martes, 29 de diciembre de 2009

RECITACIÓ



AUTOAVALUACIÓ:

ELECCIÓ DEL TEXT

El text que he escollit per recitar a la classe ha estat un poema de Miquel Martí i Pol anomenat "l'arrel i l'escorça", dins de la recopil·lació de poemes anomenat Cançons. Vaig escollir aquest tema perquè m'agradava el seu context i el fet de la rima afavoria l'aprenentatge memorístic.

EXPRESSIÓ ORAL

Crec que en general vaig tindre una bona expressió oral, encara que durant la recitació en vaig trabar algun cop degut als nervis.

MIRADA

Respecte a la mirada vaig intentar mirar a tothom per arribar a tots, però sense centrar-me en ninguna persona en concret per no distreure'm.

VEU

Pel que fa a la veu crec que vaig utilitzar un to de veu adient i clar, penso que tot el públic entén tot el que dic i que el volum es força correcte per que ho escoltés tota l'aula.

POSTURA

Penso que potser em vaig moure massa per l'aula i hauria d'haver combinat més el desplaçament i el temps d'estar quiet.

GESTICULACIÓ

Respecte els gestos combinava el caminar per classe amb el moviment de la mà dreta. Suposo que aixó va ser pel tema nervis, perquè no ho tenia programat així.

CONTROL DELS NERVIS

Tot i que els meus companys em van dir al acabar que no semblava nerviós, realment estava molt nerviós. Sobretot al començar una vegada anava progresant van anar marxant aquests nervis. Però en general estic content en aquest aspecte perquè vaig sortir força bé de la situació.

ALTRES

No vaig arribar per poquet als dos minuts, ja que els nervis em van fer anar depressa i no posar les pauses necesàries. Com a punt positiu dir que el text el portava perfectament estudiat i el sabia de memòria.
En definitiva crec que la recitació em va servir molt per perdre la por escènica i aprendre a trasmetre més de cara al públic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario