martes, 29 de diciembre de 2009

SINTESI

Com a síntesi d'aquesta primera experiència amb el blog, crec que ha estat molt estimulant i positiva. Al principi, la idea hem donava molt respecte, ja que no sóc massa expert en temes d'informàtica, i creia que tot hem costaria molt més. El fet de treballar amb blogs com a eina de treball ens ha fet veure una altra manera de treballar i poder compartir opinions ( amb la resta de blogs). Els primers dies, també pensava que aixó de fer més d'una entrada cada setmana hem costaria molt però la veritat és que un cop t'acostumes ho fas mecànicament.
En conclusió, treballar amb el blog m'ha permés una relació més profunda de treballa amb l'ordinador.
Centrant-me ara més en GTIC crec que aquest semestre, gràcies a aquesta assignatura he conegut nous programes i noves webs, que hem podran ser molt ùtils en un futur.

I per acabar, dir que estic bastant content amb el meu treball al blog. Opino que he sigut força constant i he portat bastant al dia els temes del blog.
De totes les intervencions, si he de destacar dues, en destacaria la sessió 11 de GITIC "Projectes telemàtics i Webqüests". Destacaria aquesta intervenció, perquè crec que va ser una de les més elaborades i perquè hem va servir per introduir, entendre i assimilar aquests conceptes. El fet de trobar exemples hem va afavorir a captar aquesta informació i entendre-la millor. I a més a més hem van agradar molt, tan el projecte com la webqüest que vaig escollir. I la segona intervenció, que destacaria, seria la sessió d'analitzar un anunci. Aquesta l'he triat perquè va ser el primer vídeo que vaig penjar al blog del Youtube, i el fet de descobrir-ho sol recordo que em va agradar i em va motivar. A més a més, realitzant l'anàlisi hem vaig donar compte d'aquest esperit de Nadal que potser molta gent no pot compartir. I ara que estem ja en aquestes époques em fa veure les festes d'un altre manera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario