domingo, 1 de noviembre de 2009

QUI ETS TU?


Descripció del senyor Marc Pérez Marín:

Aquest noi va ser una de les primeres persones amb les que vaig creuar paraula els primers dies d'Universitat. Els primers dies són dies complicats, ja que quan no conéixes a ningú és difícil començar una conversa perquè no saps ben bé que dir. No saps si la persona amb la que parlaràs serà simpàtica o antipàtica, oberta o tancada, si et contestarà bé o no , etc... i tens una mica de por. En els inicis d'aquests dies vaig topar amb el Marc i des de el principi vaig veure que conectaria amb ell. No recordo bé quines van ser les primeres paraules, però si que recordo que hem va inspirar confiança. Des d'aquest moment hem compartit viatges de tornada,ja que els dos som del Baix Llobregat, ell de San Feliu i jo de Cornella. Durant aquests trajectes ens hem pogut conéixer millor i he pogut comprovar que compartim molts hobbies i moltes aficions.
Suposo que amb aquestes dades, ja sabreu tots de qui us estic parlant, però faré una petita descripció física per si algú no sap qui és encara.
Té els cabells rossos, i sovint no utilitza ni gomina ni escuma ni ningun xisme d'aquests, sel's deixa bastant lliures.Els seus ulls són marrons, un color bastant comú. La seva cara sovint l'envolta una gran barba rossa que li queda bastant bé, estic acostumat a veure'l sempre amb ella. Medeix uns 178 centímetres,és una de les coses que més em molesta d'ell, que és més alt que jo . Normalment vesteix amb roba esportiva, perquè com veurèm després compagina l'Universitat amb el treball.

El que més m'agradaria resaltar d'ell, i com veiém a la foto, és que és una persona multifuncions, és a dir, que nose com té temps per tot. Durant els matins, de 10 a 2 assisteix a les classes de l'Universitat, durant tota la setmana de dilluns a divendres. Els dilluns i dimecres entrena a un equip de fútbol sala, l'acció st.martí infatil federat divisió d'honor. Els entrenos són des de les 18:30 fins a les 20:00. Els dimarts i dijous, entrena a un altre equip de fútbol sala, pre-infantil de l'escola Betània, de 16:30 a 18:00 i desprès a la mateixa escola fa classes de piscina de 18:00 a 19:00. A més a més, treu hores per ensayar amb el seu grup de música. El nom del grup és Silent Breath, hi consta de dues guitarres (una d'elles el Marc), un bateria, un baix i una cantant.

Com hem pogut veure el Marc és un tiu molt espavilat i que treu temps per fer de tot. A sobre de ser "pluriempleat", treu temps per les seves aficions com la música i per poder estudiar per l'Universitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario